Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza využití sociálních sítí Českým atletickým svazem jako klíčového nástroje komunikace a jejich proměna v čase
Kolář, Adam ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Chladová, Marta (oponent)
Ve své diplomové práci se zabývám sociálními sítěmi - konkrétně sociálními sítěmi Českého atletického svazu jako jedním z hlavních komunikačních kanálů svazu. Ve výzkumu, jehož cílem bylo porovnání svazových sociálních sítí v letech 2019 a 2022, byla použita kombinace kvantitativních i kvalitativních metod. Bylo zjištěno, že hlavní cíl Českého atletického svazu zůstává dlouhodobě stejný - informovat o výsledcích českých atletů. Jinak ale prošly sociální sítě proměnou. Největší rozdíl napříč lety najdeme v instagramových Stories, na kterých si svaz dal záležet a v průběhu tří let je výrazně zlepšil. Změnily se také mediální rutiny. Svaz se pokoušel jít s dobou, i proto byl založen TikTokový účet a pravidelně byla tvořena instagramová Reels. Největší rezervu lze spatřit v příspěvcích na Instagramu, které prakticky kopírovaly Facebook. Celkově lze však hodnotit posun v aktivitě na sociálních sítích pozitivně i vzhledem k rostoucí základně fanoušků.
Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu (případová studie)
Klímová, Lucie ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Macková, Veronika (oponent)
Nová média hrají v dnešní době ve světě velkou roli a mj. též značně mění roli médií klasických. Jejich využívání taktéž významně ovlivňuje běžný život ve společnosti. Možnost komunikace skrze tyto kanály je v současné době využívána nejen veřejně známými osobnostmi a komerčními subjekty, ale také např. neziskovými organizacemi nebo sportovními svazy. Diplomová práce Sportovní svazy a nová média: porovnání vizí a reality komunikace na příkladu Českého atletického svazu je případovou studií, která zkoumá využití nových médií za účelem efektivní komunikace svazu s fanoušky a novináři. Cílem práce je popsat fungování ČAS na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku, Instagramu a Twitteru, a následně porovnat skutečný stav komunikace s představami a vizemi zaměstnanců svazu. Nejprve jsou přiblíženy nejdůležitější termíny, které jsou v práci používány. V teoretické části práce jsou definována nová média a blíže popsáni zástupci nových médií, které dále práce zkoumá, tedy Facebook, Instagram a Twitter. Poté je představen Český atletický svaz a sociální sítě, které ve své komunikaci využívá. Druhá kapitola práce přibližuje metody výzkumu, které byly použity. Popisuje, jakým způsobem byl sbírán a analyzován materiál sloužící k popisu reálného stavu fungování ČAS na nových médiích. Věnuje se také problémům...
Marketingová komunikace v atletice
Procházka, Michal ; Novotný, Jiří (vedoucí práce) ; Farská, Karolína (oponent)
Sport se stal v poslední době ekonomickou činností a významný podíl v jeho odklonu od čistě neziskového charakteru ke komerčnějšímu pojetí sehrává marketing, zejména pak jeho součást, marketingová komunikace (propagace). Diplomová práce zkoumá rozvinutost komunikace jednoho ze sportů, atletiky, v České republice. Z hlediska užšího pojetí marketingu ve sportu se zaměřuje na tyto subjekty: Český atletický svaz, mítinky v ČR a české atlety. Analyzuje stav komunikace, navrhuje řešení pro vylepšení postavení atletiky v Česku prostřednictvím propagace. Práce je jedním z prvních pramenů o marketingové komunikaci v daném sportovním odvětví.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.